Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Αυτή είναι!

Έχω τρελαθεί τον τελευταίο καιρό με αυτά που γίνονται στη χώρα & θα έπρεπε να σκέφτομαι να φύγω. Παρ'ότι οι δουλειές πάνε σχετικά καλά, έρχεται τώρα η κυβέρνηση συνεργασίας όπου ένας αποφασίζει και δύο σωπαίνουν να μου βάλει 40% ΦΌΡΟ ΕΙΣΟΔΉΜΑΤΟΣ!
Γιατί ρε παιδιά, μαζί τα δουλέψαμε; Ήρθατε στην οικοδομή μαζί μου και βαράγατε τρύπες να περάσετε καλώδια για εμένα και θέλετε το διαστημικό 40%; ΉΔΗ οι φόροι είναι υπέρογκοι.
Και να έλεγα ότι μαζί τα φάγαμε, εγώ το μόνο που πήρα από εσάς ποτέ είναι δωρεάν παιδεία της κακιάς ώρας.
Να έλεγα ότι οι φόροι πιάνουν τόπο, δεν πιάνουν, πάνε στις τσέπες των δανειστών ΣΑΣ!
Εγώ δεν παίρνω τίποτα σε μορφή ανταλλάγματος.
Νερό πόσιμο δεν τρέχει από την βρύση μου.
Ο δρόμος έξω από το σπίτι μου έχει τόσο μεγάλες τρύπες που φοβάμαι μη βγει ο Godzilla καμία μέρα και με φάει.
Να μην μιλήσω για τις εθνικές οδούς που τις έτοιμες τις δώσατε σε ιδιώτες και διπλασίασαν τα διόδια, ενώ άλλες όπως η Κορίνθου-Πατρών τις έχουν κάνει πιο μεγάλες παγίδες θανάτου απ'ότι ήταν.
Τα παιδιά μας δεν έχουν πεζοδρόμια να περπατήσουν να πάνε μέχρι το σχολείο, περνάνε οι νταλίκες ξυστά δίπλα τους.
Το σχολείο είναι της κακιάς ώρας, με καθηγητές που είτε δεν ενδιαφέρονται να μεταδώσουν κάτι στα παιδιά, είτε είναι τρελάρες αλλά κανείς δεν τους αγγίζει.
Τα νοσοκομεία καλύτερα να είναι τυχερός κανείς και να μην χρειαστεί να τα επισκεφθεί, όλοι έχουμε ζήσει σκηνικά ή μας έχουν πει ιστορίες.
Ασφάλεια μέσα στο σπίτι μου δεν νιώθω, μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να μπει κάποιος μέσα και να κάνει ότι θέλει (δεν υπερβάλλω, έχει συμβεί σε πολλούς γείτονες μου αυτό).
Η γραφειοκρατεία απαιτεί μια μέρα της εβδομάδας από το χρόνο μου για να σπάω τα νεύρα μου σε υπηρεσίες χωρίς λόγο.
Η ανομία δεν τιμωρείται, η νομιμότητα από την άλλη ναι.
Και, και, και...
Τι κάνω εδώ; Τι κάνουμε όλοι οι νοήμονες εδώ ανάμεσα σε τόσα ζώα που δεν βλέπουν ούτε μέτρο γύρω τους;
Θα έπρεπε ή να φύγουμε ή να πεισμώσουμε και όλοι μαζί ανά περιοχές να προσπαθήσουμε για κάτι καλύτερο για εμάς & τα παιδιά μας.
Για να δούμε...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου